Геніальне передчуття: Кодзіма очікував змішаних відгуків гравців на Death Stranding

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Хідео Кодзіма в інтерв’ю Youtube-каналу PlayStation Access розповів, що чекав змішану реакцію гравців на Death Stranding. На момент публікації новини оцінка гри користувачами на Metacritic – 6,7/10. За словами геймдизайнера, «так відбувається, коли намагаєшся зробити щось нове». Кодзіма також припускає, що через п’ять-десять років до гри будуть ставитися більш прихильно.

«Навіть при створенні Metal Gear я завжди концентрувався на тому, щоб придумати для людей щось нове, і показати їм нову механіку ігрового процесу. І мій підхід залишився тим же. […] Люди грають в Death Stranding – я вважаю, що буде позитивна і негативна реакція. Це відбувається, коли намагаєшся зробити щось нове не тільки в іграх, але і в фільмах. Якщо люди стикаються з чимось, чого раніше не пробували, це може бути складно. І те ж саме було, коли я намагався створити жанр «стелс». Але я сподіваюся, що з підтримкою, яку я отримую від шанувальників, ставлення стане більш позитивним. І що через 5 або 10 років люди будуть дивитися на Death Stranding, як на новий стандарт. І тоді я спробую знову створити щось нове».

Кодзіма додає, що Metal Gear не відразу назвали грою жанру «стелс»:

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

«Я просто хотів, щоб гравці просто її [Death Stranding] спробували. Можливо, в майбутньому цей жанр отримає назву».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.