Відразу кілька геймерів розповіли про проблеми, які виникли з їхніми відеокартами через RGB-підсвічування інших компонентів, встановлених у ПК. Вони помітили, що на друкованій платі з’явився візерунок, що свідчить про деформацію поверхні.
Як з’ясувалося, візерунок виник там, куди на відеокарту потрапляє світіння від планок оперативної пам’яті. Світлодіоди випромінюють широкий спектр світла, у тому числі в ультрафіолетовому діапазоні (300-400 нм), а це призводить до вигоряння фарби, особливо у тому випадку, коли вони знаходяться в безпосередній близькості. Проблема виявлена на відеокартах різних виробників, також відомий випадок, коли плями з’явилися на старій відеокарті NVIDIA GTX 1080 Ti після п’яти років експлуатації поруч із пам’яттю, що світиться.
Проблема погіршується тим, що поверхня нагрівається від діодів, а це означає, що на друкованій платі можуть відбуватися деформації, в гіршому випадку — аж до відшарування контактів або погіршення струмопровідних характеристик елементної бази, що призведе до падіння продуктивності або поломки комп’ютера. Вигоряння фарби в певному сенсі виявилося корисним, адже воно дозволило візуально виявити досить серйозну проблему. Тепер геймери думають над тим, що краще — продовжувати змушувати комп’ютери світитися, як гірлянди, або відключати підсвічування, щоб воно зашкодило дорогим компонентам.