Windows 11 використовуватиме штучний інтелект для автоматичного підвищення роздільної здатності ігор

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Схоже, що Microsoft вирішила схопитися на потяг підвищення дозволу. Щойно з’явилося останнє складання Windows 11 24H2 Insider, в якому з’явилася нова функція: Технологія автоматичного супердозвіл на основі штучного інтелекту. Хоча в описі функції вказано, що вона створена для ігор, вона може бути кориснішою та за їх межами. Однак є і істотний недолік – вона буде не так широко доступна, як може здатися.

Функція була вперше помічена PhantomOcean3 на X (колишній Twitter), і це була досить значна знахідка з огляду на те, що Microsoft, очевидно, тримає її в секреті. Щоб увімкнути її, користувачам необхідно пройти наступним шляхом: Установки > Система > Дисплей > Графіка. Незважаючи на те, що знайти цю функцію, можливо, не дуже інтуїтивно, сама вона може виявитися досить перспективною.

Так званий Авто SR може бути включений повсюдно або тільки в певних додатках. На одному зі скріншотів, якими поділився PhantomOcean3, видно, що вона включена до програми Microsoft “Камера”. Легко уявити, що використання Auto SR у подібних додатках виявиться кориснішим, ніж у AAA-іграх.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

У версії 24H2, як і говорилося раніше, з’явиться функція AI “Super Resolution”. Ось деякі налаштування для неї в налаштуваннях графіки – перемикач за промовчанням та опції для кожної програми. (26052) pic.twitter.com/fI9t4ksTWH

— PhantomOcean3 ☃️ (@PhantomOfEarth) 10 февраля 2024 г.

Збільшення масштабу зображення стало великою проблемою в іграх, але в більшості сучасних ігор вже використовуються ті чи інші технології надвисокого дозволу, DLSS від Nvidia, FSR від AMD або XeSS від Intel. Однак нове рішення Microsoft може бути корисним у таких додатках, як медіаплеєри або браузери, не кажучи вже про старі ігри, які, швидше за все, ніколи не отримають підтримки DLSS або FSR.

Для використання нової технології знадобиться графічний процесор з тензорними ядрами, тобто один із топових GPU Nvidia серії RTX 20 або пізніших. В якості альтернативи можна використовувати процесор з ядрами NPU, наприклад, недавній Intel Meteor Lake або процесори, що готуються до випуску Arrow Lake і Lunar Lake.

Оскільки апаратне забезпечення, необхідне для роботи Auto SR від Microsoft, є досить новим, можливості його використання в ігрових сценаріях обмежені. Більшість людей, які використовують Auto SR, також матимуть доступ до більш досконалих технологій підвищення дозволу від GPU. Однак Auto SR може бути корисною функцією, яка впливає на більшість програм без необхідності покладатися на RTX Video від Nvidia або FSR від AMD.

Складання Windows 11 24H2, за чутками, вийде пізніше цього року. Багато хто очікував, що це велике оновлення буде називатися Windows 12, але Microsoft нещодавно підтвердила, що ми отримаємо оновлення для Windows 11, а не нову операційну систему. Залишається почекати та подивитися, чи увійде Auto SR у фінальну версію оновлення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.