PlayStation буде на ПК, у хмарі та на мобільних пристроях, заявив генеральний директор Sony

ЗАРАЗ ЧИТАЮТЬ

Час читання: 2 хв.

Якщо у когось ще залишалися сумніви щодо мультидевайсного майбутнього PlayStation, генеральний директор Sony Кенітіро Йошида розвіяв їх в інтерв’ю з Norges Bank Investment Management. За словами керівника, PlayStation залишиться на консолях, але ігрові можливості поширюватимуться на ПК, мобільні пристрої та хмарні сервіси.

Реклама

“Хоча PlayStation залишиться нашим основним продуктом, ми розширюватимемо наші ігрові можливості на ПК, мобільних пристроях і в хмарі”, – заявив Йошида.

Звичайно, ми вже бачили кілька ПК-портів колишніх ексклюзивів PlayStation. Почалося все з Horizon Zero Dawn у серпні 2020 року, потім Predator: Hunting Grounds і Days Gone з’явилися на ПК у квітні та травні 2021 року. God of War вийшла в січні 2022 року, Marvel’s Spider-Man Remastered у серпні 2022 року, а “Uncharted: Спадщина злодіїв. Колекція” і “Sackboy: Велика пригода” в жовтні 2022 року, Marvel’s Spider-Man: Майлз Моралес – у листопаді 2022 року, Returnal – у лютому 2023 року, “Одні з нас: Частина I” – у березні 2023 року, а “Ratchet & Clank: Крізь світи” – у липні 2023 року.

Наступними на черзі будуть Helldivers 2, яка вийде в той самий день, що й версія для PlayStation 5, оскільки це сервісна гра, і Повне видання “Horizon Заборонений Захід”. А от про “Привида Цусіми”, на жаль, поки що нічого не відомо.

Sony також планує поширити свої франшизи PlayStation на мобільні пристрої. Для цього компанія придбала мобільного розробника Savage Game Studios. Щодо хмари, то Sony випустила пристрій PlayStation Portal, однак він призначений лише для віддаленого відтворення наявних ігор із консолі.

У вищезгаданому інтерв’ю генеральний директор Sony також пояснив, чому він вважає, що ігрові підписки не обов’язково розвиватимуться так само, як це сталося в індустрії стримінгу відео:

“Ну, ми використовуємо передплатну бізнес-модель. Водночас люди зазвичай грають в одну гру за раз, тож “все, що можна з’їсти” з безлічі ігор може бути не таким цінним порівняно з сервісами потокового відео. У PlayStation Network ми створили свого роду гібридний сервіс: підписка і платний контент”.

Останні дані свідчать про те, що зростання підписок в ігровій індустрії значною мірою зупинилося.

 

Реклама

Вас також можуть зацікавити новини:

Не пропустіть

СВІЖІ НОВИНИ