Пам’ятаєте похмурі часи ігор для Mac? Розрізнене обладнання, слабка підтримка GPU і розчаровані розробники. Apple все ж вирішила піти іншим шляхом. Inverse проливає світло на нову прихильність компанії до ігор.
Apple Silicon змінив усе. “Тепер кожен Mac з Apple Silicon може запускати AAA-ігри”, – заявляє Гордон Кеппел, менеджер з маркетингу Apple. Сімейства M1, M2 і M3 вивільнили жахливу потужність CPU і GPU, створивши “десятки мільйонів комп’ютерів, готових до ігор”.
Але справа не тільки в грубій силі. Apple Silicon може похвалитися уніфікованою платформою, що спрощує розробку і прокладає шлях для ігор на різних пристроях. “Щойно гра створюється для однієї платформи, її легко перенести на дві інші”, – пояснює Ліланд Мартін. Яскравим прикладом є Resident Evil Village, яка спочатку вийшла на Mac, а потім плавно перекочувала на iPhone та iPad”.
Даг Брукс, ще один “майстер” маркетингу Apple, розкриває секрет: “Ігри були фундаментальною частиною дизайну Apple Silicon”. Ці чіпи ретельно розроблені для забезпечення збалансованої продуктивності, розрахованої не тільки на ігри, вимогливі до GPU, а й на загальне навантаження. І що найприємніше? Apple не шкодує потужності. Останні досягнення M3, такі як динамічне кешування, трасування променів і затінення сітки, доступні у всій лінійці.
Це лише фрагмент повної версії статті. Обов’язково ознайомтеся з докладним звітом Inverse, щоб дізнатися більше цікавих і соковитих деталей про ігровий ринок Apple.