Період пандемії став найприбутковішим для творців комп’ютерних ігор

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Пандемія коронавірусної інфекції не для всіх індустрій стала серйозним ударом. Для творців комп’ютерних ігор даний період виявився найприбутковішим.

Це з’ясувала компанія NPD Group. За даними фахівців, тільки жителі США витратили понад $ 11,6 млрд на відеоігри, консолі і супутні товари в другому кварталі 2020 року. Ця цифра на 30% перевищила минулорічну. Крім того, вона на 7% більше, ніж показник за перший квартал 2020 року.

Більшу частину суми в другому кварталі 2020 року – $ 10,2 млрд – американці витратили на відеоігри. Також на 57% зріс попит на консолі. На них витратили $ 848 млн. Навушники, геймпади і інші аксесуари обійшлися геймерам в $ 584 млн.

ПРОДОВЖЕННЯ ПІСЛЯ РЕКЛАМИ

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.