Один з керівників розробників і сценарист Days Gone Джон Гарвін (John Garvin) у розмові з виданням Edge похвалився різноманіттям ситуацій, які виникають у грі завдяки взаємодії різних елементів механіки.
«Всі системи працюють так, щоб зробити передбачуваність неможливою, і за рахунок цього пригода стає захоплюючою. Кількість варіантів того, скільки різноманітних моментів може статися, астрономічне. Для того щоб все це працювало належним чином, необхідно продумати всі системи і вбудувати їх в механіку. Не можна налаштовувати гру, якщо система ближнього бою не готова, оскільки в цьому випадку не можна налаштувати систему створення речей», – зазначив Гарвін і додав, що опрацювання всіх систем і їх взаємодії займає чимало часу.
Days Gone з’явиться на PS4 26 квітня цього року.
Компанія 01.ai представила нову модель ШІ Yi-Lightning, схожу з GPT-4. Для навчання моделі використовувалося 2000…
Стартап OpenAI офіційно оголосив про вихід загальнодоступної версії застосунку ChatGPT для користувачів ПК під управлінням…
Надійний інсайдер під ніком OnLeaks опублікував серію деталізованих зображень ще не анонсованого смартфона. Крім того,…
Коли вийшла iOS 18, Apple додала дуже цікаву фішку. Тепер iPhone автоматично перезавантажується кожні три…
Щороку ми завантажуємо мільярди додатків на смартфони — щоб швидко спілкуватися, займатися банкінгом, редагувати фото…
В Android 15 QPR2 Beta 1 Google представила нову функцію - Terminal, що дозволяє запускати…