Чутки про розробку Half-Life 3, відомої під кодовою назвою Half-Life X, знову заповнили інтернет. Тайлер Маквікер, відомий інсайдер, повідомив, що Valve впроваджує в гру механізми руйнування вокселів. Ця технологія, раніше використана у скасованому проєкті Arty, дасть змогу гравцям зносити будівлі та взаємодіяти з оточенням на абсолютно новому рівні. Уявіть собі, як ви руйнуєте стіни, створюючи свої власні шляхи в грі. Це додає елемент свободи та стратегії, який так важливий для сучасного ігрового процесу.
Що ще варто знати
Але не тільки руйнування вокселів привертає увагу. Valve також зосередилася на поліпшенні штучного інтелекту. Неігрові персонажі отримають оновлену поведінку, включно з механіками протистояння, що зробить їх більш реалістичними та непередбачуваними. Гравці зіткнуться з ворогами, які адаптуватимуться до їхніх дій, створюючи унікальні та напружені ситуації.
Незважаючи на всі нововведення, гра збереже лінійний дизайн рівнів, успадкований від попередніх частин. Оповідання і занурення залишаються в центрі уваги, що дає змогу зберегти дух оригінальної серії. Valve робить ставку на якісний сюжет і атмосферу, а не на відкритий світ, який може відволікти від основного сюжету.
Half-Life 3 обіцяє стати довгоочікуваним продовженням, яке поєднує інновації та перевірені часом механіки.