Відомо, що вчора відбувся реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, яка була анонсована в 2010 році, пізніше скасована, а потім знову відновлена в розробці вже в 2018 році. Очевидно, що продовження франшизи S.T.A.L.K.E.R. через стільки часу викликало ажіотаж у фанатів серії, а одночасно в гру грало близько ста тисяч людей.
Що ще відомо
На тлі цього користувачі, які користуються українськими інтернет-провайдерами, почали помічати уповільнення швидкості інтернету, про що почали писали в коментарях на офіційних сторінках компаній. Першою такою компанією був оператор Vodafone Ukraine, який відреагував на скаргу користувачів і оголосив винуватцем цієї ситуації реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Згодом про аналогічну проблему заявили українські провайдери Triolan, Nashnet, “Ланет” та інші.
Українські провайдери пояснили, що на тлі виходу нової гри від української компанії GSC Game World інтернет-трафік збільшився більш ніж удвічі, спричинивши великий попит на інтернет. Як підсумок, через підвищене навантаження на канали було сповільнення швидкості інтернету з середи з 18:00 за місцевим часом, коли якраз таки гру було офіційно випущено.
Провайдер “Ланет” стверджує, що через завантаження і трансляцію S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl загальне навантаження на їхню мережу припало на рівні 624,7 Гбіт/с, хоча до цього цифри були значно нижчими.