В опублікованому кілька годин тому геймплейному трейлері STALKER 2: Heart of Chornobyl пропонує привабливе прев’ю майбутніх можливостей, зокрема, приділяючи особливу увагу зброї та доступним боєприпасам. У трейлері також наголошується на різноманітності збройових пристроїв, які гравці зможуть отримати протягом усієї своєї подорожі.
Примітною особливістю геймплею є система мародерства, коли гравці можуть збирати речі з трупів, розкиданих по пустельному ландшафту Зони. Крім того, відеоролик дозволяє поглянути на механіку інвентарю – потенційну точку спотикання у будь-якій грі на виживання. В даному випадку управління інвентарем засноване на просторовій організації, що нагадує культові системи інвентарю із серії Resident Evil, де предмети мають певні форми та розміри. Такий дизайн додає складність, змушуючи гравців критично думати про те, що нести та як це ефективно розташувати. Кожен предмет має свою вагу, що може призвести до перевантаження, якщо гравець переборщить з запасами.
У трейлері докладно розглядається бойова динаміка STALKER 2, розкривається характер сутичок та тактика виживання.