Свіжий блокбастер Tencent за тиждень заробив рекордні $140 млн у Китаї

ЗАРАЗ ЧИТАЮТЬ

Час читання: 2 хв.

Блокбастер Dungeon & Fighter Mobile від компанії Tencent побив рекорди зі зборів першого тижня після запуску в Китаї. За оцінками аналітиків, гра принесла понад 140 мільйонів доларів лише за перші 7 днів. Це один із найуспішніших дебютів в історії світового ігрового ринку.

Реклама

Зокрема, за даними компанії Sensor Tower, з моменту виходу гри 21 травня вона заробила 63 мільйони доларів лише в магазині додатків Apple у Китаї, а експерти з Niko Partners оцінили загальний дохід з урахуванням інших мобільних платформ, включаючи Android, 140 мільйонів.

Dungeon & Fighter Mobile очолила чарти як за кількістю завантажень, так і виручкою минулого тижня. За 7 днів гру завантажили 2,6 мільйона разів лише на iPhone. Популярність виявилася настільки високою, що Tencent довелося на годину призупинити доступ через відмову від її серверів, повідомляє Bloomberg.

Нова гра, завдяки якій компанія увійшла до топ-3 найприбутковіших ігор у Китаї за підсумками минулого тижня, одразу потіснила давні хіти Tencent – ​​Honor of Kings та Peacekeeper Elite. При цьому інвесторів цікавить, чи зможе Tencent підтримати стартову популярність своєї нової RPG. Аналітик Niko Partners Сяофен Цзен (Xiaofeng Zeng) вважає, що якщо поточна динаміка збережеться, Dungeon & Fighter Mobile може принести Tencent цього року понад 1 мільярд доларів виручки, що складе близько 5% всіх доходів компанії від ігор на внутрішньому ринку Китаю.

Однак поки що рано називати новинку наступної Honor of Kings, адже перший тиждень відображає в тому числі ефект від масштабної і навіть агресивної маркетингової кампанії, в тому числі просувається через популярний месенджер WeChat. Для порівняння, за даними Sensor Tower, популярна гра Genshin Impact від китайської студії miHoYo принесла 60 мільйонів доларів за перший тиждень по всьому світу завдяки активній рекламі.

Нагадаємо, вихід Dungeon & Fighter Mobile відкладався на кілька років через обмеження з боку китайських регуляторів щодо видачі ліцензій. Тепер Tencent планує наростити кількість релізів цього року. Зокрема, на ігровій конференції, що пройшла днями, компанія анонсувала більше дюжини нових ігор, включаючи довгоочікувану консольну гру Black Myth: Wukong.

Реклама

Вас також можуть зацікавити новини:

Не пропустіть

СВІЖІ НОВИНИ