Цього місяця Fallout став найпопулярнішим телевізійним шоу, що є вражаючим досягненням адаптації відеоігри. Хоча Bethesda не планує випускати нові ігри щодо Fallout, серіал Amazon Prime знову пробудив інтерес до Fallout, а кількість гравців у всіх його іграх помітно зросла. Поки що нам доведеться задовольнятися оновленням Fallout 4 на поточному поколінні, але зізнатися, я вже подумую про Fallout 5.
Тодд Говард з Bethesda повідомив, що Fallout 5 стане наступним проектом Bethesda Game Studios після Elder Scrolls 6. Хоча це, швидше за все, означає, що до його виходу ще як мінімум десять років, якщо Bethesda не прискорить його, мені все одно цікаво потеоретизувати про тому, куди може вирушити справжній однокористувацький Fallout 5. Найбільше мені хотілося б побачити ось ці три речі.
Встановити його у новому місці
Очевидно, що найпривабливішим аспектом кожної нової гри Fallout є її сеттінг. В іграх Fallout ми бачили Каліфорнію, Неваду, Бостон, Західну Вірджинію, Вашингтон, Нью-Джерсі та Пенсільванію, і світ – це устриця для Bethesda, куди б вони не вирушили наступного разу. Якщо вони залишаться в Америці, я хотів би, щоб вони досліджували Середній Захід, можливо, створюючи Fallout 5 навколо таких міст, як Чикаго та Мілуокі.
Це місце може дати Bethesda достатньо їжі для критики американського середнього класу Середнього Заходу і містить безліч знакових визначних пам’яток, які можна переосмислити в постапокаліптичній обстановці. Можливо, я трохи упереджено ставлюся до цього сеттингу, тому що жив у Чикаго, але, крім цього, я хотів би, щоб Bethesda ризикнула і покинула Америку.
Моддери вже роблять це з Fallout: London, амбітним модом для Fallout 4, який довелося відкласти через оновлення для поточного покоління, яке щойно отримала RPG 2015 року. Я хотів би подивитися, як ця ядерна війна вплине на решту світу, особливо якщо Vault-Tec матиме там менший вплив. Такі місця, як Росія, Китай, Індія, Франція чи Італія могли б стати захоплюючими декораціями для пригод Fallout. Принаймні, я хотів би, щоб Fallout 5 досліджував місця, де серія ще ніколи не була.
Діалогова система старої школи
Одна з найспірніших речей Fallout 4 – радикальне спрощення системи діалогів. Замість того, щоб надавати гравцям цілі рядки на вибір, вона дає всього чотири варіанти з розпливчастими описами того, що скаже ваш персонаж. Це призводить до незручних моментів, коли ви не зовсім погоджуєтесь з тим, що сказав ваш персонаж, тому що варіант не був досить зрозумілий. Це велика проблема для рольової гри.
Враховуючи, що попередні ігри серії, зокрема Fallout 2 і Fallout: New Vegas, процвітали як пригоди з можливістю вибору і глибокою та інтуїтивно зрозумілою системою діалогів, це був розчарований аспект Fallout 4. Це означає, що Fallout 5 теж потрібно щось Змінювати, і я з оптимізмом дивлюся на те, що ця надія стане реальністю. Bethesda, схоже, зробила уроки зі своєї помилки з Fallout 4, оскільки і Starfield, і Fallout 76 мають більш олдскульні діалогові системи. Успіх цих ігор, а також ігор з великою кількістю діалогів поза Bethesda, таких як Baldur’s Gate 3, показує, що Bethesda не повинна боятися ускладнювати систему діалогів у Fallout 5.
Посилання на серіал
Fallout 5 має визнати події телесеріалу не лише вбраннями, що ґрунтуються на персонажах з нього. Серіал Fallout містить кілька цікавих одкровень про створення талісмана Vault Boy та роль Vault-Tec у ядерній війні, яка викликала цей постапокаліпсис. Говард підтвердив, що серіал є каноном, тому навіть якщо це буде тільки через текст, аудіозаписи або колекційні предмети, знайдені у світі гри, я хотів би почути згадку про те, що ми дізналися про внутрішню роботу Vault-Tec прямо перед апокаліпсисом.
Також було б чудово побачити у грі таких персонажів, як Упир, Максимус та Люсі, хоча я розумію, чому Bethesda може не захотіти цього робити. Телешоу Fallout міцно увійшло в канон і фендом серії, і це те, що майбутні ігри Fallout мають визнати, якщо Bethesda нарешті вирішить їх випустити.