У мерeжі продовжують накопичувaтися подробиці про ігрoву пристaвку наступнoго покоління Sony PlayStation 5. На цей раз, проговорився розробник гри Marth is Dead.
В інтерв’ю для останнього випуску журналу Official PlayStation Magazine глава студії LKA Лука Далко (Luca Dalco) розповів, що PlayStation 5 зможе забезпечити по-справжньому реалістичне зображення в іграх.
Так звана щільність текслей Texel Density досягне у приставки немислимих раніше 4096 п / м. Це дозволить зробити зображення дійсно деталізованим і розробник натхненний можливостями, що відкриваються.
Щодо інших характеристик PlayStation 5 Лука Далко зазначив, що вони дуже вражаючі, особливо трасування променів в реальному часі.
Продажі Sony PlayStation 5 почнуться до різдвяного сезону в кінці 2020 року.
У мене теж була ситуація, коли інтернет постійно "тупив", а гаджети ледве ловили Wi-Fi. Виявилося,…
А ви колись замислювалися, як саме зараз користуєтеся технологіями? От спробуйте подумки пригадати. Це важливо,…
Наразі всі "прошки" від iPhone 14 до iPhone 16 Pro мають фіксовану діафрагму з апертурою…
Багато людей не вимикають Wi-Fi на смартфоні на ніч, і, чесно кажучи, це не найкраща…
Четвертий рік поспіль виручка від продажів AirPods від Apple перевищує 18 млрд доларів щорічно. Що…
Якщо вам набрид постійний потік повідомлень на Android, то, здається, Google працює над тим, щоб…