Не так давно Apple представила світові нове покоління своїх бездротових навушників – модель AirPods Pro. Спочатку користувачі поставилися до них досить скептично – багато говорили, що гарнітура не виправдовує своєї назви, так як у неї немає ніяких особливих фішок, але це виявилося не зовсім правдою. Музикант і розробник програмного забезпечення Стівен Койл (Stephen Coyle) заявляє, що новинка значно виграє у свого попередника завдяки нижчій затримці звуку. Він зазначає, що користувачі могли навіть не помітити цього під час перегляду відео, але це дуже заважає в іграх і при відтворенні системного аудіо.
Для вимірювання затримки Койл провів кілька тестів. Перший виявився досить простим і очевидним – він друкував на стандартній клавіатурі iOS з увімкненим звуком. Дослідник заявляє, що саме на цьому моменті користувачі найчастіше стикалися з проблемами в минулих поколіннях бездротових навушників від Apple. Потім Койл розробив власну просту гру Tapt, спеціально оснастивши її великою кількістю звукових ефектів.
Затримка у найперших AirPods, в яких встановлений чіп Apple W1, становить 274 мс, а у другого покоління навушників цей показник знизився до 178 мс. У AirPods Pro з чіпом H1 затримка ще нижче – всього 144 мс. Музикант каже, що такі поліпшення можуть здатися незначними на папері, але при реальному використанні це досить відчутно, а остання модель навушників звучить набагато краще за своїх попередників. До речі, в AirPods Pro встановлений той же чіп, що і в AirPods другого покоління, а це значить, що Apple вдалося знайти якісь інші шляхи для зменшення затримки і поліпшення якості звуку.