Керівник підрозділу Xbox в компанії Microsoft Філ Спенсер в інтерв’ю виданню GameSpot розповів про майбутнє фірмових ігрових приставок наступних поколінь, які будуть випускатися на ринок в майбутньому. Йдеться про такі, ймовірно, які виявляться створені в найближчі 10 – 15 років. Було відзначено, що протягом тривалого періоду часу американська корпорація планувала випустити на ринок «хмарну» консоль з кодовою назвою Scarlett Cloud, проте зовсім недавно керівництво бренду вирішило змінити плани, в зв’язку з чим в кінці 2020 року в продаж надійде тільки високопродуктивна консоль Scarlett.
Суть «хмарної» приставки зводиться до того, що вона підключається до серверів компанії через інтернет, і саме вони обробляють всю інформацію на своїх потужностях, тоді як гравець отримує вже готовий сформований відеопотік. За рахунок цього, в теорії, вартість консолі можна знизити до $ 50, тому що їй потрібно лише базове «залізо», і немає потреби навіть в активному охолодженні у вигляді вентиляторів. Проте, Microsoft з якихось причин, як офіційно повідомив її представник, вирішила відмовитися від подібної задумки, тим самим зосередивши всі зусилля на консолі Scarlett, яка може вийти на ринок під назвою Xbox Two.
В майбутньому, ймовірно, американська корпорація пояснить своє рішення щодо відмови від випуску ігрових приставок майбутнього, але навряд чи це станеться в 2019 році. Найімовірніше, про це повідомлять під час повноцінного анонсу Xbox Two (Scarlett), а такий очікується в рамках виставки E3 2020 на червні наступного року, тоді як в продаж цей електронний пристрій надійде в кінці року. За якою ціною його стане можливим купити – невідомо, але зате є відомості про те, що всі покупці майбутньої новинки можуть розраховувати на підтримку графіки в 4K UHD при частоті вище 60 кадрів в секунду, і все це на найвищих графічних налаштуваннях.