Поява ігрової приставки Sony PlayStation 5 зараз чекає весь світ, а її анонс, швидше за все, відбудеться в ході виставки E3 2019 червні наступного року, тоді як поява на полицях магазинів через ще якийсь час. Втім, успіху даної консолі може дуже сильно перешкодити Google, яка знайшла спосіб буквально знищити цей продукт, але не тільки його, але ще і всі інші. Керівництво американської корпорації проявило велику винахідливість, а зробило вона це ще на початку нинішнього року.
Зокрема, компанія Google найняла одного з ключових співробітників підрозділу PlayStation для роботи над своїм новим сервісом, повідомляють інсайдери. Йдеться про Річарда Маркса, який трудився на компанію Sony протягом 19 років, внісши великий внесок в PS2, PS3 і PS4, тобто майже в усі ігрові приставок японської корпорації, випущених за два останніх десятиліття. Саме він свого часу створив камеру PlayStation EyeToy, коли конкуренти (інші бренди) і подумати про це не могли.
Компанія Google вже підтвердила, що вона дійсно найняла цього співробітника, проте розкривати цілі такого вчинку відмовилася. Всі останні роки Річард Маркс займався розвитком віртуальної реальності, приклавши свою руку до PlayStation VR. Очікується, що саме ця людина доведе сервіс Google Yeti до розуму, перетворивши його в якусь універсальну ігрову платформу для смартфонів, планшетів, комп’ютерів, телевізорів та інших пристроїв.
Задумка американської корпорації Google вкрай проста – вона хоче створити власний сервіс для запуску самих різних ігор, включаючи консольні. Для цього в даний час «пошуковий гігант» веде переговори з найбільшими ігровими студіями, проте всі вони перед початком обговорення підписали угоду про нерозголошення інформації, тому отримати від них будь-які коментарі навряд чи вийде.
Стрімінговий сервіс дозволить запускати ігри консольного рівня на будь-яких гаджетах, в тому числі на смартфонах, просто підключивши до них геймпад. Очевидно, що запуск такого продукту прямо перед появою на ринку Sony PlayStation 5 і нового Xbox від Microsoft вкрай сильно позначиться на їх популярності, фактично змусивши багатьох людей відмовитися від покупки даних ігрових пристроїв.