Витік специфікацій PlayStation 5 Pro натякає на значне покращення у продуктивності трасування променів. Експерти Digital Foundry зазначають, що нові функції трасування променів, такі як механізм подвійного перетину та покращення відбитка BVH, можуть суттєво підвищити продуктивність.
Ці функції дозволять прискорити рух текстурних блоків та ущільнення BVH, що знизить витрати на трасування променів та використання пам’яті. В результаті PlayStation 5 Pro може забезпечити вчетверо більшу продуктивність трасування променів у порівнянні з базовою моделлю. Однак витік не містить інформації про конкретні апаратні зміни та можливості обходу, що можуть бути важливими для трасування променів.
Якщо PlayStation 5 Pro не матиме достатнього прискорення RTX, трасування шляхів може залишитися занадто амбітною метою. Хоча старі ігри з трасуванням зможуть працювати на новій консолі, сучасніші ігри, зокрема ті, що розроблені на Unreal Engine 5, можуть зіткнутися з обмеженнями.
Це пов’язано з необхідністю сумісності ігор із базовою моделлю PlayStation 5, що може обмежити можливості PlayStation 5 Pro щодо трасування променів. Офіційна презентація PlayStation 5 Pro ще не відбулася, але з урахуванням планів на випуск консолі до кінця року, очікується, що її представлять найближчими тижнями.