На даний момент PS5 Pro майже напевно перебуває в розробці. За словами таких інсайдерів, як Джефф Груб, який виступає в подкасті Game Mess, PS5, про яку давно ходять чутки, може вийти вже у вересні 2024 року. Том Хендерсон з Insider Gaming також заявив, що джерела повідомили йому, що Pro вийде до кінця року.
За деякими даними, PS5 Pro перебуває в розробці з початку 2022 року. Ба більше, Sony, судячи з усього, називає її “Project Trinity”, що не дивно, адже компанія дала кодове ім’я PS4 Pro “Neo”, а оригінальній PlayStation VR – “Morpheus”. Хтось у японському гіганті явно одержимий “Матрицею”.
Передбачувані характеристики PS5 Pro просочилися в повідомлення на форумі ResetEra, але оскільки Sony ще не анонсувала оновлену консоль, на момент написання статті ця інформація не може бути підтверджена. Однак якщо специфікації вірні, то ми побачимо консоль зі швидшим процесором, більшим об’ємом пам’яті та технологією генерації кадрів, подібною до DLSS. Читайте далі про найзначніші оновлення PS5 Pro порівняно з PS5, про які ходять чутки.
Sony і AMD, очевидно, працюють разом над створенням версії DLSS від Nvidia для PS5 Pro – це розшифровується як “Deep Learning Super Sampling”, якщо ви не знаєтеся на ігрових абревіатурах. Ця технологія вже багато років використовується в ПК, і по суті вона підвищує частоту зміни кадрів за рахунок рендерінгу ігор у нижчій роздільній здатності та подальшого підвищення частоти семплювання, внаслідок чого ігрова дія має вигляд, близький до рідної роздільної здатності, але працює набагато більш плавно.
AMD виробляє CPU і GPU для нинішніх PS5 і PS5 Slim, і у Team Red є великий досвід роботи з технологією генерації кадрів за допомогою FidelityFX Super Resolution 3 (або скорочено FSR 3). Вона неймовірно добре працює в ПК-версії Avatar: Frontiers of Pandora, але загалом не користується такою ж повагою, як DLSS 3.
Проте той факт, що PS5 Pro може мати будь-яке рішення в стилі DLSS/FSR (частково посилене машинним навчанням), є дуже важливим моментом. Ми можемо розраховувати на приріст продуктивності в частоті кадрів до 50 %. З огляду на те, що деякі ігри вже можуть працювати в 4K/60 на PS5, є шанс, що завдяки технології апсемплінгу, розробленій Sony і AMD, PS5 Pro зможе запускати деякі ігри в 4K при 120 кадрах в секунду. Це був би приголомшливий рівень продуктивності для консолі, і він, безумовно, має бути можливий у менш вимогливих іграх, таких як 2D-платформери, наприклад.
Надійне джерело Том Хендерсон стверджує, що оновлений графічний процесор і збільшена оперативна пам’ять PS5 Pro зроблять можливими ігри у 8K на оновленій консолі Sony середнього покоління. Очевидно, для роздільної здатності 8K буде передбачено спеціальний “режим продуктивності”, хоча я ставлюся до цієї функції з деяким сумнівом.
По-перше, хто, чорт забирай, взагалі володіє телевізором з роздільною здатністю 8K?! Насиченість ринку цими дисплеями має бути крихітною, і я кажу це як людина, яка витратила всі гроші на 77-дюймовий LG G3 OLED, який є найкращим OLED-телевізором у світі, на мою думку.
З моменту виходу оригінальної PS5 наприкінці 2020 року компанія Sony трохи недоброзичливо ставилася до поняття 8K. На оригінальній коробці є невеликий напис: “Для відтворення контенту 8K, 4K, 120 Гц потрібен сумісний дисплей та ігрове програмне забезпечення”. OG PS5 навіть близько не може похвалитися достатньою потужністю для запуску ігор у 8K, а 8K Blu-rays поки не існує.
Чорт візьми, навіть найкращий споживчий GPU на планеті (Nvidia GeForce RTX 4090) не здатний відтворювати ігри у 8K з прийнятною частотою кадрів. Однак якщо технологія FSR-геймінгу від Sony і AMD буде поєднуватися з пам’яттю 18 000 МТ/с і 30 WGP (процесорами робочої групи), які, як стверджують джерела Henderson, встановлені в PS5, можливо, на цій консолі можна буде грати в 8K-форматі. Хоча, треба думати, для того, щоб ігри на PS5 Pro відтворювалися в такій сміховинно вимогливій роздільній здатності, доведеться докласти чимало зусиль для відновлення зображення.
Хоча в багатьох найкращих іграх на PS5 вже є трасування променів, ця просунута функція освітлення зазвичай сильно б’є по частоті кадрів. Існує не так багато прикладів ігор для PS5, що працюють на швидкості 60 кадрів на секунду з увімкненим трасуванням променів, за винятком Cyberpunk 2077 і Marvel’s Spider-Man 2.
Однак усе може змінитися з виходом PS5 Pro, оскільки Henderson стверджує, що консоль, про яку ходять чутки, буде здатна працювати з “прискореним трасуванням променів”. Якщо говорити простою мовою, то це буде різновид RT, який більш ефективно управляє системною пам’яттю для підвищення рівня продуктивності за увімкненої техніки освітлення.
У пості ResetEra, що заслуговує на довіру, просочилася інформація про технічні характеристики PS5 Pro, згідно з якою машина може мати 16 ГБ оперативної пам’яті GDDR6, що відповідає базовій консолі. Найважливішою відмінністю, яка має допомогти PS5 Pro впоратися з іграми з функціями трасування променів за вищою частотою кадрів, є чутки про те, що оновлена консоль має пропускну здатність пам’яті 576 ГБ/с порівняно з 448 ГБ/с у стандартної PS5.
У тому ж повідомленні ResetEra йдеться про те, що PS5 Pro отримає досить значне оновлення GPU. І PS5, і PS5 Slim оснащені графічними процесорами AMD Radeon 2 з тактовою частотою 10,28 терафлопс. Це менше, ніж 12 терафлопс, на які може розраховувати Xbox Series X, хоча протягом цього покоління ми рідко бачили, щоб найпотужніша консоль Microsoft перевершувала PS5 в іграх від сторонніх розробників.
Якщо вірити ResetEra, продуктивність PS5 Pro складе 14,33 TFLOPs, що зробить його найпотужнішим GPU в історії консолей. Якщо додати до цього технологію генерування кадрів DLSS і, за чутками, режим продуктивності 8K, то ми отримаємо консоль, яка абсолютно точно перевершить Xbox Series X.
Усі ознаки вказують на те, що найпотужніша PlayStation в історії вийде протягом наступного календарного року. Ви все ще сумніваєтеся, що PS5 Pro з’явиться у 2024 році? Просто подивіться, що Sony зробила з PS4 Pro у 2016 році: вона анонсувала оновлену консоль у вересні, а потім випустила її два коротких місяці потому.
Тоді була гостра потреба в консолі, яка могла б грати в ігри з роздільною здатністю 4K, як у рідній, так і за допомогою таких технологій, як рендеринг із шашечками. Хоча більшість ігор для PS5 мають чудовий вигляд, завжди знайдуться споживачі, які захочуть отримати найкраще з найкращого.
З огляду на те, що витік документів про придбання Microsoft/Activision Blizzard свідчить про те, що PS6 з’явиться не раніше 2027 року, кінець 2024 року видається ідеальним часом для випуску оновленої PS5, щоб заспокоїти найзакоренілих шанувальників PlayStation.
Оперативна пам'ять смартфона – це, можна сказати, місток між внутрішнім сховищем і процесором, вона допомагає…
Нещодавно видання Bloomberg поділилося інформацією про те, що Apple розробляє власний чіп Wi-Fi і Bluetooth,…
Авторитетний інсайдер і журналіст Bloomberg Марк Гурман поділився інформацією про те, що Apple працює над…
Google запропонувала змінити свою комерційну політику в бік "пом'якшення", щоб відійти від статусу монополіста, оскільки…
Якщо мій телефон раптом зникне, я буду діяти максимально швидко, щоб повернути його і захистити…
Нещодавно зарубіжні ЗМІ порушили питання про темп і ефективність розробки наступної моделі штучного інтелекту OpenAI,…