Продаж нового шолома віртуальної реальності від Sony вже можна в ряді зарубіжних країн. Журналісти та блогери хвалять гарнітуру за технічні характеристики та лають за високу вартість. У США новинку віддають за 550 доларів.
Усередині шолома PS VR2 встановлені OLED-дисплеї з роздільною здатністю 2000х2040, підтримкою HDR і частотою оновлення 90 і 120 Гц. Кут огляду складає 110°. Рецензенти захоплено відгукуються як про якість збірки самої гарнітури, так і про картинку, яку вона здатна передати. Дехто навіть порівнює зображення з преміальними телевізорами, відзначаючи виняткову глибину чорного кольору.
Якщо вірити словам журналістів, підключення не викликає складнощів — шолом зручно сидить на голові, а відстань між очима та дисплеєм легко регулюється. Крім того, для позиціонування у приміщенні не потрібна додаткова камера. Гаджет здатний сканувати простір навколо себе, варто просто озирнутися на всі боки. Також можна зберегти налаштування кількох кімнат, на випадок, якщо користувач захоче пограти в іншій квартирі. При повторному підключенні можна буде вибрати потрібний пресет.
Однією з найцікавіших технологій стало відстеження очей користувачів. Вона використовується у різних сценаріях. Найпростіший – навігація по меню. Гравцеві навіть не треба ворушити головою — перемикати пункти можна поглядом. Найцікавіше використання функції стала обробка ігрової сцени. Максимальний рендеринг текстур відбувається лише у тому випадку, якщо гравець дивиться на них. Все, що потрапляє в зону бічного зору, розмито, але це не впадає в око. Так PS VR 2 знижує навантаження на систему практично без шкоди зображенню. Повідомляється, що на відміну від попередника-шолома, в якому всі ігри виглядали гірше, ніж на великому екрані, новинка зберігає практично вихідне зображення.
Однак шолом ніщо – якщо для нього немає ігор. І тут деякі користувачі висловили невдоволення, оскільки підтримки ігор із ПК на даний момент немає. З дня продажу для PS VR2 є близько спеціально створених 30 тайтлів, включаючи спін-офф Horizon Call of the Mountain. На думку журналістів, жоден із проектів і близько не розкриває потенціал шолома, а Horizon хоч і гарний, але на повноцінну гру не тягне. Крім того, ціна за аксесуар дорожча, ніж сама консоль. При такому підході користувачі можуть бути просто морально не готові віддавати кревні 550-600 доларів (залежить від регіону та комплектації), без гарантій того, що будь-коли зможуть пограти у щось, що дійсно стоїть. Залишається сподіватися, що Sony не закине ідею розвитку VR-проектів і технологічний гаджет не піде в небуття.