До кінця 2022 року Intel розраховує відвантажити понад чотири мільйони дискретних відеокарт і надалі темпи виробництва лише нарощуватимуть. На зборах акціонерів керівники компанії розповіли, що у 2026 році обсяг продажів відеокарт має перевищити 10 млрд доларів.
Також Intel повідомила початок роботи над наступним поколінням графічної архітектури під кодовою назвою Celestial. Вона стане основою флагманських прискорювачів, які позиціонуватимуть як геймерські рішення найвищого рівня для конкуренції з GeForce RTX. Проте чекати на них варто не раніше 2024 року.
До кінця 2022-го має відбутися запуск стрімінгового сервісу Project Endgame, який надасть доступ до хмарних комп’ютерів з відеокартами Arc. Чи буде він орієнтований на бізнес-клієнтів, чи стане аналогом GeForce Now, невідомо. Компанія поділиться подробицями ближче до релізу. Принагідно Intel заявила, що протягом найближчих трьох років вона має намір повернути собі лідерство на ринку процесорів.