Розробники відеоігор зізналися, що смуги завантаження – це фейк

ЗАРАЗ ЧИТАЮТЬ

Час читання: 2 хв.

Якщо ви коли-небудь грали у відеоігри, то, напевно, знайомі зі смужками завантаження – тими індикаторами, які показують, скільки часу залишилося до початку або продовження гри. Однак виявляється, що ці смужки не завжди відображають реальний прогрес завантаження, а іноді просто створюють ілюзію очікування.

Реклама

Таку ідею вперше висловив комік Аласдер Беккет-Кінг. Він пожартував, що студіям-розробникам потрібно зробити смужку із завантаженням, яка буде відповідати реальному прогресу. Аласдер запропонував, щоб смужка завантаження рухалася рівномірно, тому користувач міг би бачити, скільки часу залишається до закінчення завантажувального екрана.

Твіт викликав жваву дискусію у Twitter. Розробники з різних студій відповіли Беккер-Кінг і визнали, що в більшості випадків смужка завантаження не відображає реальність.

Геймери сумніваються, коли смужка завантаження рухається рівномірно, тому розробники роблять її більш нерівною.

«Я ніколи не працював над грою, в якій не було б справжньої смуги завантаження. Справжні викликають на сполох», – відповів Рауль Рубіо Мунаріс із Sexy Brutale та Song of Nunu: A League of Legends Story студії Tequila Works.

«Кумедна річ: гравці не довіряють плавній смузі завантаження. Запинки та паузи показують, що завантаження “буксує”. Я працював над іграми, де ми штучно імітували це», – поділився Майк Бітел з Thomas Was Alone та Subsurface Circular.

В епоху твердотільних накопичувачів та цифрових завантажень екрани завантаження стали менш помітними, тому можна подумати, що вони залишилися зі старих часів дискових накопичувачів та повільних жорстких дисків, які розробники зберегли, щоб ми купалися в приємній ностальгії. Однак навіть ті, хто займався розробкою на той час, визнавали, що екрани завантаження досі не відповідають дійсності.

У той час як переважна кількість розробників, які відповіли на твіт Бекетт-Кінга, зізналися, що симулюють завантажувальні смуги, щоб психологічно заспокоїти гравців, творець Lemmings і розробник оригінальної Grand Theft Auto Майк Дейлі зайняв сміливу позицію, заявивши, що він ніколи не симулював завантажувальний екран – не в останню чергу тому, що він, як і всі ми, був свідком розчаруючого очікування.

“Напевно, тому що я завжди ненавидів вікна, де [індикатор] висів цілу вічність на рівні 20%, а потім перескакував на 100%”.

Але ж ми всі вже давно здогадувалися, що нам обманюють, правда?

Реклама

Вас також можуть зацікавити новини:

Не пропустіть

СВІЖІ НОВИНИ